Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky zaměstnavatele
Stroblová, Zuzana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Gronychová, Gabriela (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a HR marketing. Popisuje, jak k budování značky zaměstnavatele přistupovat. Praktická část se věnuje samotnému procesu budování značky, popisuje výstupy projektu a projekt hodnotí. Závěrečná kapitola je věnována obecné aplikovatelnosti procesu budování značky zaměstnavatele a jeho slabým místům.
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Musil, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havránek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce shrnuje komplexní pohled na employer branding včetně vytvoření teoretické základy, která je aplikována formou konkrétního projektu employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o. Hlavním cílem práce je navrhnout etapy budování zaměstnavatelské značky směrem k optimalizaci implikující vyšší efektivitu navazujících personálních procesů, dále realizovat tyto etapy a zhodnotit získané efekty. Návrh etap vychází z teoretické základny, situační a zaměstnanecké analýzy. Práce obsahuje tvorbu EVP (Employee Value Proposition) a firemních hodnot, při jejichž definování je využito metody kvalitativního výzkumu se zaměstnanci. Součástí diplomové práce je vytvoření Culture-Book Life-Hacking, prezentace společnosti na platformě COCUMA a definování procesů náboru včetně onboardingu. Závěrem jsou ověřeny výsledné přínosy práce s použitím především metriky retence zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.